• Zakłady
  • Na żywo
  • Promocje

Odpowiedzialna gra

Czy mogę otworzyć konto, jeśli nie ukończyłem 18 lat?

Zgodnie z prawem zabronione jest otwieranie konta w Betclic przez osoby niepełnoletnie.

Zapoznaj się z zakładkami ”Regulamin Ogólny” i ”Odpowiedzialna gra”.

Czy mogę reaktywować moje zamknięte konto?

W celu reaktywacji swojego zamkniętego konta skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Jeśli wybrałeś/aś 24-godzinne samowykluczenie, Twoje konto zostanie automatycznie reaktywowane po upływie 24 godzin. Zgodnie z polityką Odpowiedzialnej gry nie ma możliwości reaktywacji konta przed upływem tego czasu.

Jeśli wybrałeś/aś samowykluczenie, Twoje konto zostanie automatycznie reaktywowane w wybranym przez Ciebie dniu. Dział Obsługi Klienta nie ma możliwości wcześniejszej reaktywacji konta.

Jeśli wybrałeś/aś opcję ”Czuję się uzależniony” zgodnie z polityką Odpowiedzialnej gry nie ma możliwości reaktywacji Twojego konta.

Jak zmienić moje limity na zakłady?

W dowolnej chwili możesz zmienić swoje dzienne i miesięczne limity na zakłady w zakładce ”Odpowiedzialna gra”.

Każde zmniejszenie tych limitów zacznie obowiązywać natychmiast.

Każde zwiększenie tych limitów zacznie obowiązywać:

  • z 24-godzinnym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja pierwsza prośba o zwiększenie),
  • z 7-dniowym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja druga prośba o zwiększenie),
  • z 90-dniowym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja co najmniej trzecia prośba o zwiększenie).

Należy pamiętać, że wszelkie zmiany dokonywane przed aktualizacją limitów, anulują poprzednią prośbę o ich zwiększenie. W takiej sytuacji czas oczekiwania na zwiększenie limitów będzie liczył się od daty wprowadzenia ostatniej modyfikacji. 

Limity stanowią część polityki Odpowiedzialnej gry. Pozwalają one lepiej kontrolować wydatki i tempo gry, poprzez ustawianie własnych limitów (w tym dziennego i miesięcznego limitu czasu gry i limitu na zakłady). 

Prosimy pamiętać, że w związku z powyższym Dział Obsługi Klienta nie ma możliwości skrócenia czasu oczekiwania na zwiększenie limitów.

Jak zmodyfikować limit czasu logowania?

W dowolnej chwili możesz zmienić swoje dzienne i miesięczne limity czasu logowania w zakładce ”Odpowiedzialna gra”.

Każde zmniejszenie tych limitów zacznie obowiązywać natychmiast.

Każde zwiększenie tych limitów zacznie obowiązywać:

  • z 24-godzinnym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja pierwsza prośba o zwiększenie),
  • z 7-dniowym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja druga prośba o zwiększenie),
  • z 90-dniowym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja co najmniej trzecia prośba o zwiększenie).

Należy pamiętać, że wszelkie zmiany dokonywane przed aktualizacją limitów, anulują poprzednią prośbę o ich zwiększenie. W takiej sytuacji czas oczekiwania na zwiększenie limitów będzie liczył się od daty wprowadzenia ostatniej modyfikacji. 

Limity stanowią część polityki Odpowiedzialnej gry. Pozwalają one lepiej kontrolować wydatki i tempo gry, poprzez ustawianie własnych limitów (w tym dziennego i miesięcznego limitu czasu gry i limitu na zakłady). 

Prosimy pamiętać, że w związku z powyższym Dział Obsługi Klienta nie ma możliwości skrócenia czasu oczekiwania na zwiększenie limitów.

Jak się samowykluczyć?

W celu samowykluczenia, zaloguj się do swojego profilu i przejdź do zakładki ”Odpowiedzialna gra”.

Masz możliwość:

  • samowykluczenia na 24 godziny (wybierając opcję 24-godzinnego samowykluczenia, Twoje konto będzie niedostępne przez 24 godziny),
  • samowykluczenia przez zmianę statusu i wyboru daty ponownego otwarcia (wybierając tą opcję, Twoje konto zostanie zamknięte i automatycznie reaktywowane w wybranym dniu).

Co stanie się z moim saldem, jeśli zamknę konto?

W sytuacji, gdy zdecydujesz się zamknąć konto, dostępne środki z Twojego konta gracza zostaną przelane na konto bankowe zarejestrowane w Twoim profilu.

Prosimy pamiętać, że przelew bankowy może potrwać do 7 dni roboczych.

Czuję, że tracę kontrolę. Co mogę zrobić?

Hazard powinien być uważany za rozrywkę i w żadnym wypadku nie powinien być traktowany jako potencjalne źródło dochodu.

Jeśli uważasz, że tracisz kontrolę nad grą, odwiedź zakładki ”Regulamin Ogólny” i ”Odpowiedzialna gra” i sprawdź opcje oraz narzędzia, które oferujemy, aby pomóc Ci zachować kontrolę i uniknąć kłopotów:

  • limity na zakłady i limity czasu gry,
  • zawieszenie konta,
  • samowykluczenie.

W celu uzyskania dodatkowych informacji możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta przez czat na żywo lub drogą mailową.

Potrzebujesz pomocy?

Korzystając z tej strony, oświadczasz że akceptujesz pliki cookies. Więcej informacji o naszej stronie znajdziesz tutaj.