• Zakłady
  • Na żywo
  • Promocje

Moje konto

Jak mogę zweryfikować moje konto?

W celu zweryfikowania konta gracza przejdź do zakładki ”Moje dokumenty" i prześlij nam ważny dokument tożsamości oraz wprowadź dane dotyczące Twojego konta bankowego. 

Akceptujemy następujące dokumenty:

  • dowód osobisty, 
  • paszport.

Zweryfikujemy Twoje konto gracza najszybciej, jak to możliwe. Po zakończeniu weryfikacji otrzymasz potwierdzenie drogą mailową na podany podczas rejestracji adres e-mail.

Nie pamiętam hasła i/lub mojej nazwy użytkownika

Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika:

  • możesz zalogować się za pomocą zarejestrowanego adresu e-mail.

Jeśli nie pamiętasz hasła:

    1. Kliknij ”Nie pamiętasz?” dostępne po prawej stronie w polu ”Hasło”.

    2. Podaj swój zarejestrowany adres e-mail.

    3. Otrzymasz e-mail* z linkiem do zresetowania hasła

*Jeśli nie znajdziesz wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder Spam.

Jeśli po wykonaniu tych 3 kroków nadal masz kłopoty z dostępem do swojego konta, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Jak mogę zmienić zarejestrowany adres e-mail?

W celu zmiany adresu e-mail zarejestrowanego na koncie, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem czatu na żywo.

Jak zmienić limity na moim koncie?

W dowolnej chwili możesz zmienić swoje dzienne i miesięczne limity na koncie w zakładce ”Odpowiedzialna gra”.

Każde zmniejszenie tych limitów zacznie obowiązywać natychmiast.

Każde zwiększenie tych limitów zacznie obowiązywać:

  • z 24-godzinnym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja pierwsza prośba o zwiększenie),
  • z 7-dniowym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja druga prośba o zwiększenie),
  • z 90-dniowym opóźnieniem (jeśli jest to Twoja co najmniej trzecia prośba o zwiększenie).

Należy pamiętać, że wszelkie zmiany dokonywane przed aktualizacją limitów, anulują poprzednią prośbę o ich zwiększenie. W takiej sytuacji czas oczekiwania na zwiększenie limitów będzie liczył się od daty wprowadzenia ostatniej modyfikacji. 

Limity stanowią część polityki Odpowiedzialnej gry. Pozwalają one lepiej kontrolować wydatki i tempo gry, poprzez ustawianie własnych limitów (w tym dziennego i miesięcznego limitu czasu gry i limitu na zakłady). 

Prosimy pamiętać, że w związku z powyższym Dział Obsługi Klienta nie ma możliwości skrócenia czasu oczekiwania na zwiększanie limitów.

Jak mogę zmienić dane mojego konta bankowego?

W celu zmiany danych Twojego konta bankowego prosimy o przesłanie wyciągu bankowego.

Wyciąg bankowy musi:

  • być oficjalnym dokumentem z Twojego banku,
  • pokazywać Twoje imię i nazwisko,
  • pokazywać numer konta bankowego (w formacie IBAN).

Wyciąg możesz przesłać bezpośrednio w zakładce ”Moje dokumenty” na swoim koncie gracza.

Po zmodyfikowaniu danych otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Jak mogę zamknąć moje konto?

W celu normalnego zamknięcia konta zaloguj się na swoje konto, wybierz zakładkę ”Status konta”, zmień status konta z otwartego na zamknięte i wybierz powód. Wybierając tę opcję będziesz miał możliwość reaktywowania konta*.

*Pamiętaj, że zgodnie z naszą polityką Odpowiedzialnej gry, wybierając opcję ”Czuję się uzależniony”, Twoje konto zostanie zamknięte na stałe, a Ty nie będziesz miał możliwości reaktywowania tego konta, ani utworzenia nowego.

W celu samowykluczenia, zaloguj się na swoje konto i wybierz zakładkę ”Odpowiedzialna gra”.

Masz możliwość:

  • samowykluczenia na 24 godziny (wybierając opcję 24-godzinnego samowykluczenia, Twoje konto będzie niedostępne przez 24 godziny),
  • samowykluczenia przez zmianę statusu i wyboru daty ponownego otwarcia (wybierając tą opcję, Twoje konto zostanie zamknięte i automatycznie reaktywowane w wybranym dniu o północy).

Potrzebujesz pomocy?

Korzystając z tej strony, oświadczasz że akceptujesz pliki cookies. Więcej informacji o naszej stronie znajdziesz tutaj.